Lord of the Lost
Od momentu powstania w 2007 r. Lord of the Lost stał się stałym elementem gotyckiej sceny metalowej. Hamburski zespół skupiony wokół frontmana Chrisa Harmsa łączy elementy metalu, rocka i industrialu, tworząc unikalne brzmienie. Ich porywające i charyzmatyczne występy na żywo są główną atrakcją każdego festiwalu, w tym Summer Breeze 2024.