Petr Popelka & Czech Philharmonic Orchestra
The Czech Philharmonic Orchestra has been commemorating the Velvet Revolution to celebrate democracy, freedom and non-violence since 2020. This is now a tradition on 17 November, the bank holidays. This year, Prague's Rudolfinum welcomes two talented young artists: Czech violinist Josef Špaček and French violist Antoine Tamestit, conducted by Petr Popelka, for an all-Czech programme.