Julia Fischer i Cristian Măcelaru
Czeska Orkiestra Filharmoniczna upamiętnia aksamitną rewolucję od 2020 r., celebrując demokrację, wolność i pokój każdego roku 17 listopada - w czeskie święto narodowe. W tym roku praskie Rudolfinum gości dwóch utalentowanych młodych artystów: skrzypka Josefa Špačka i francuskiego altowiolistę Antoine'a Tamestita. Pod batutą Petra Popelki prezentują iście czeski program!