Francuska Orkiestra Narodowa pod dyrekcją Cristiany Măcelaru z udziałem wiolonczelisty Sol Gabetta interpretuje w Filharmonii Paryskiej program poświęcony przyjaźni i francusko-rosyjskim spotkaniom kulturowym.