Gael Rakotondrabe & Léonie Pernet
Gael Rakotondrabe and Léonie Pernet enlarge and compliment each other's worlds for ARTE Concert's Piano Day. One concert, four hands, tons of talent: Everything necessary to thrill the audience at the Palais de Tokyo in Paris, which has been taken over for the occasion.