Organ at Night - Iveta Apkalna
She is one of the most talented organists of her generation. This documentary follows Latvian organist Iveta Apkalna for a year of her multifaceted everyday life between concert halls, family life and rehearsals – which, as an organ player, often take place late in the evening.