This Will Not Be a Festival Film
Our heroine’s previous film was invited to multiple festivals and awarded a number of prizes. Maybe the success went to her head a little. She was so busy working that she spent four years without a single day off. Now she sits in her parents’ garage and works on her graduation film. Its heroine is the animation film student Julita who is working on her graduation film. An affectionate film-in-film puppet animation with a surprising end.