ButterflyThere Are People in the Forest
A lonely man limps down the road. A van pulls up alongside him and several armed men get out, seize the man and take him into the forest. The only witnesses to the scene are the inhabitants of a nearby village. Since 2021, this kind of situation has become commonplace on the Polish-Belarusian border, the scene of an ongoing refugee crisis. Winner at Festival Of Future Storytellers.