The FIFA Vision to Rebuild Gaza
A glossy promotional video, created by the Israeli government, imagines an idyllic Gaza free of Hamas. It was broadcast as an advertisement on mainstream video platforms. A look at Israel's international propaganda strategy, known as "Hasbara".