Dessous des images 2026 (68/110)
10 Downing Street, in the heart of London's Westminster district, is a highly symbolic address: one glance at its famous black lacquered door is enough to conjure up the residence of Her Majesty's Prime Minister. For decades, the men and women of British politics have been animating the hustle and bustle of power between appointments, reshuffles and resignations in front of this very threshold.