Dessous des images 2026 (68/110)
Rihanna poses for a photo with her family: The image of her with her partner Asap Rocky and their two children looks like a spontaneous snap, but in reality is a carefully planned staged photo, part of Rihanna’s clearly thought out image that the superstar presents to the world.