Re: Grandad Lives in the Kindergarten
In the intergenerational housing project "Village des Générations" in Angers in western France, 70 senior residents spend time with the toddlers from the local crèche every day. The inclusive initiative helps older people with loneliness and allows the youngest to learn from their elders.