Re: Seniorzy w żłobku
W międzypokoleniowym projekcie mieszkaniowym "Village des Générations" (Wioska Pokoleń) w Angers w zachodniej Francji, 70 starszych osób codziennie spotyka się z maluchami z lokalnego żłobka. Integracyjny projekt, jedyny tego rodzaju we Francji, przyjmuje również osoby z niepełnosprawnościami. Tutaj nikt nie zostaje pominięty!