Re: The Land of Champagne
When champagne corks pop, there is something to celebrate: a wedding, a new job, or New Year's Eve. But during the champagne harvest, the mood is often less festive. Tens of thousands of migrant workers flock to France every year. While the major champagne brands enjoy record sales, some of their workers toil like modern-day slaves on piecework.