Re: Ciemna strona szampana
Komercyjni producenci szampana odnotowują rekordowe zyski, bo złoty napój cieszy się niesłabnącą popularnością. Jednak czy konsumenci i konsumentki wiedzą o sprawach sądowych o nieludzkie traktowanie pracowników podczas zbiorów winogron? Śledztwo.