Re: Russian Exiles against Putin
After the death of Alexei Navalny, Russian dissidents are still resolved to fight for freedom: Investigative journalists Irina Dolinina and Roman Anin, exiled in Prague uncover the truth about the Russian mobilisation and historian and Robert Latypov carries out vital work at the Research Centre for Eastern European studies in Bremen.