The Split (3/6)
How can you live without each other after years of living together? With its meticulous production and flawless performances, the final season of this bittersweet British series reveals a new side to Hannah Stern. Episode three: increasingly affected by the circumstances of her divorce, Hannah has an encounter that leaves her reeling.