Re: Pollution in North Macedonia
Igor Smilev's life has been marked by pain and a sense of powerlessness. The 48-year-old lost his parents and sister to cancer and he is convinced that the cause of their illness lies in the air. For decades, North Macedonia has had the worst levels of air pollution in Europe.