Re: Poor in a Rich Country
With one of the highest GDP per capita in the world, Luxembourg is a rich country. Yet there are social problems in the Grand Duchy. Alexandra Oxacelay helps the homeless and the poor: Her NGO’s soup kitchens are welcoming more and more people: victims of rising inflation, the housing crisis, as well as immigrants.