Art of Gaming - Open WorldsSuper Fails: Cyberpunk 2077
It's 2021, you're sitting in front of your PS4, the download is almost complete. And it's finally here: Cyberpunk 2077. Only 10 years in development by a renowned studio, incredible promises and 8 million pre-orders. What could possibly go wrong...?