Collaborators!
While the war between Ukraine and Russia is being fought, another fierce battle is being waged behind the frontlines: Ukrainians who have allegedly collaborated with the enemy are being hunted down ruthlessly. But are these individuals really collaborators? And what does it mean to betray one’s country?