Ukraina - wojna z kolaborantami
Dokument Gwenlaouen Le Gouil w wyjątkowy sposób przygląda się roli kolaborantów w "szarych strefach" Ukrainy podczas wojny. Koncentrując się na tożsamości, kulturze i sprawiedliwości, film zadaje często pomijane pytania o zdradę i jej motywacje w złożonym konflikcie. Od polowania na kolaborantów po poszukiwanie sprawiedliwości i ich przyszłości w powojennym społeczeństwie, film krytycznie przygląda się mało dyskutowanemu wymiarowi ukraińskiego konfliktu.