Maduro: From Socialism to Dictatorship
Once a pariah on the international stage, the war in Ukraine seems to have put Nicolas Maduro, president of Venezuela, back at the centre of the game: The west needs Venezuelan oil after imposing sanctions on Russia. From revolutionary hero to increasingly autocratic ruler, this documentary follows in the footsteps of a canny and ruthless politician who never ceases to surprise his opponents and always seems to bounce back.