Maduro, od socjalizmu do dyktatury
Nicolás Maduro rządzi Wenezuelą żelazną ręką od ponad dekady. Pomimo niepokojów i sankcji gospodarczych nałożonych przez USA, prezydent trzyma się władzy. Maduro pogrążył kraj w najgorszym kryzysie humanitarnym w jego historii. Przez lata był postrzegany jako parias, jednak od czasu wojny w Ukrainie świat pilnie potrzebuje wenezuelskiej ropy...