A Journey through the Baltic States (2/2)
The Baltic states are renowned for their great diversity of landscapes. In this second part we discover the Curonian Spit in western Lithuania, a UNESCO world heritage site known as the Pearl of the Baltic, and the Daugavas Loki nature park in Latvia.