ITW INFO + / YOUTUBE GADHEER
July 2017, Mosul liberated from Daech is in ruins. Ghadeer, an Iraqi journalist refugee in Brussels, decides to return to his family. He sets up a free radio, free of any religious, community or political affiliation. Thema plus looks. back at his dreams, his difficulties, the uncertain future of his country and the difficult path to democracy.