Japan's West Coast by TrainThe Pigeon Hustle
With a world population of hundreds of millions, feral pigeons are thriving in our largest global cities. The Pigeon Hustle tracks down flocks of pigeons in London and New York to uncover the secret world of these resilient animals, our most familiar city-dwelling neighbours.