Neuschwanstein Castle
Part architectural genius, part kitsch fairytale, Neuschwanstein Castle is closely linked to the tragic fate of Ludwig II of Bavaria (1845-1886). The "Mad King" poured his heart and soul into this unique construction which looks back nostalgically to the Middle Ages. A focus on the history of a building filled with dreams and legends which has become an icon of Germany around the world.