Neuschwanstein: nawiedzony zamek
Zamek Neuschwanstein powstał na życzenie Ludwika II Bawarskiego, zwanego „szalonym królem”. Przeżył on w zamku tylko kilka miesięcy i zmarł jeszcze przed ukończeniem budowy. Odkryjcie tajemnice i legendy, którymi przesiąkły mury tej bajkowej budowli, która – choć tak chętnie odwiedzana – tak naprawdę znana jest tylko niewielu.