War. Freedom. Human rights.
Tracks East looks at the human rights situation in several parts of the world: Freedom of expression in Russia, Women’s rights in Iran, the inhabitants of Gaza under bombardment, and the forced exile of the Armenian population of Nagorno-Karabakh.