Moldova Next Generation: Putin's Next Victim?
How are young people in Moldova responding to the Russian threat to their country?
DJ Borș returned to Moldova when the war in Ukraine began. Like many in her generation, she feels in a state of limbo because no one knows what tomorrow will bring. With her initiative "Make Borș Not War", she is revitalising the party scene in Chisinau.