Re: The Return of the Wolf
Wolf populations are increasing across Europe, in forested and mountainous regions and wolves have been sighted venturing into urban areas. With a rise in attacks on cattle, farmers and shepherds are having to deploy greater resources to keep their animals safe. A report from Switzerland and Germany.