Cologne Cathedral
An exploration of Cologne Cathedral, an emblematic monument and world heritage site. The towering place of worship took over 600 years to complete. Once the tallest building in the world, its ornate facade remains a masterpiece of Gothic architecture - and a reflection of the evolution of Franco-German relations.