Katedra Kolońska
Katedra Kolońska to nie tylko jeden z symboli miasta, ale także europejskiej kultury. Budowana przez ponad 600 lat świątynia była przez lata najwyższym budynkiem na świecie i do dziś zachwyca swoją pełną detali fasadą, prawdziwym arcydziełem sztuki gotyckiej. Losy Katedry są odzwierciedleniem skomplikowanych stosunków francusko-niemieckich.