Armenia: Russian Refuge
Russians long considered Armenia an unimportant vassal that could easily be brought back into line if the Kremlin choose to do so. In an ironic twist of fate, it is now this little neighbour that many Russians now turn to for asylum. Russia's youth and well-off middle-class rejects Moscow's politics and fear being drafted into fighting a war they don't believe in.