Venezuela: Maduro's Supporters FaceTrump
The Taliban conquered Afghanistan eighteen months ago and established an uncompromising Emirate based on their particular interpretation of Sharia law. An alarming economic and social crisis is exacerbated by the ban on education and employment for women. The Tablian enforce their policies through coercion, intimidation, and the establishment of a parallel governance structure.