Humour as a Weapon32 min
When bombs are raining down all around, when freedom of expression is removed, does this make you laugh? Tracks East looks at how humour is used as a weapon in testing times in Belarus, Ukraine and Bulgaria. (And how dictators don’t have a very developed sense of humour.)