Going Nuclear33 min
Suddenly it's back - the fear of nuclear Armageddon. Tracks East explores this highly explosive topic in this latest episode. Ukrainian writer Mitya Churikov recalls the Chernobyl disaster and ask whether Zaporizhzhya will be the trauma of the next generation. Tracks East also meets bestselling Russian author Dmitry Gukhowsky, whose novel Metro 2033 imagines a post-apocalyptic Moscow after a nuclear war.