Richard Wagner: SiegfriedAt the Berlin State Opera
“An ecstatic celebration of singing, sounds, ideas, and stagecraft” – gushed one critic in a review of this new production of Siegfried at the Staatsoper Berlin. Christian Thielemann again takes the place of Daniel Barenboim at the rostrum and both visually and vocally, Andreas Schager in the title role is a casting coup of the first order!