Japan's Tattooed Heroes
Japan is admired worldwide for its traditions and arts. From opulent fabrics to impressive wood carvings and calligraphy. But one art form has almost been forgotten: the traditional tattoo - the Horimono. Once highly popular, it has now become the symbol of the criminal yakuza, and its true history is barely known.