Spain's Royal Pioneer of Porn6 min
Certain Bourbon monarchs were known for their dissolute and hedonistic lifestyles. In Spain, a recent discovery in a military base has uncovered film reels that belonged to King Alfonso XIII. In the late 1910s, Alfonso XIII went so far as to write and produce the first pornographic films shot in Spain.