Dubai's Dirty Gold25 min
Mali is becoming the Sahel's gold trading hub. Most of the precious metal ends up in Dubai. By turning a blind eye to the origin of the ingots that arrive in the country, the United Arab Emirates is indirectly supporting a dangerous and unregulated industry. The OECD is calling for much stricter rules.