"Time to move to Russia"12 min
Posted five months after the Russian invasion of Ukraine, this provocative video tries to convince Westerners to move to Russia. It has a glorious history, low-cost gas, and apparently, beautiful and available women. It's an ad that reflects the ultra-conservative turn the country's taken under President Putin.