Federer and Nadal: Tears of Champions12 min
A picture of two champions sharing an emotional moment. Federer has just played the last match of his career. His eternal rival, Rafael Nadal, is sitting next to him. Both are mourning the Swiss player's retirement, holding hands. An analysis of this cult photo.