Gabon: The Other Coup3 min
After the coups in Mali, Burkina Faso and Niger, the contagion continues: this time in Central Africa. Just after the announcement of Ali Bongo's re-election in Gabon, a group of soldiers declared on television that they had seized power. Niger and Gabon: two countries which have similarities, but also many differences.