Soviet Heritage31 min
More than 30 years have passed since the collapse of the Soviet Union. What remains today of what was the largest federation of states in the world? As the Ukraine war shows, the ghosts of the USSR still linger. Nowhere is safe for critics of the Kremlin: they could be denounced to the authorities by their own families and neighbours.