Putin's Spies
Never before in Russian history has the Russian domestic intelligence services been more powerful than today. The FSB is a murky organisation that can ruin people’s lives who are deemed enemies of the Russian state and even commit murder on behalf of the Kremlin. Four people in exile open up about their experiences with the FSB.