Szpiedzy Putina
FSB, następczyni KGB, ze swoją poprzedniczką dzieli nie tylko siedzibę na moskiewskiej Łubiance, ale i metody działania. Na zlecenie Władimira Putina agenci otruwają przeciwników politycznych, torturują dysydentów, przeprowadzają dywersje i sabotaże. O swoich doświadczeniach z FSB opowiadają ludzie, którzy doświadczyli ich metod na własnej skórze. Wielu z nich musiało uciec z kraju, inni w obawie o własne życie, wycofali się z aktywizmu.