Psyche - Chronic Pain and MeOur Immune System - A Powerful Guardian
The immune system is as vital to the human body as the heart or the lungs. It protects us from harm survival but can also turn against us. This documentary looks at the latest scientific discoveries around this complex and fascinating system, and how it can be strengthened.