Pop and Passion: The Fuel of Success
The need for recognition and admiration is what drives many music stars. Freddie Mercury said 'I want it all, I want it now' and he may well have been talking about the heady heights of stardom. But fame can become its own special kind of hell. The twins Bill and Tom Kaulitz, of Tokio Hotel group, have experienced the downside of celebrity, complete with the abuse of hard drugs and a self-destructive spiral. The 27 Club is sadly relevant to this day, with Amy Winehouse one of its latest members.